Επικαιρότητα - Άρθρα

Οι σημαντικότερες εξελίξεις στον κλάδο της υγείας

Δεύτερος ασθενής εμφάνισε ''ίαση'' από τον ιό HIV

Μια δεκαετία μετά την θεωρούμενη ''ίαση'' από τον HIV μέσω μεταμόσχευσης, δεύτερος ασθενής φαίνεται πως νίκησε τον ιό με παρόμοιο τρόπο, αναφέρουν ερευνητές στο περιοδικό Nature.

Βρετανός που υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση βλαστικών κυττάρων εμφανίζει ύφεση του ιού εδώ και 18 μήνες. Είναι σημαντική εξέλιξη, αλλά οι γιατροί δηλώνουν ότι είναι πολύ νωρίς για να θεωρηθεί ίαση.

Ο άντρας υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση βλαστικών κυττάρων που αφορά κύτταρα ανθεκτικά στον ιό, τα οποία οδήγησαν σε ύφεση τον HIV. Διαγνώστηκε ως φορέας το 2003 και με λέμφωμα μη -Hodgkin's το 2012.

Οι γιατροί δήλωσαν ότι τα βλαστικά κύτταρα μεταμοσχεύθηκαν από ανθεκτικό στον ιό δότη και η αγωγή φαίνεται πως έχει οδηγήσει σε ύφεση τον ιό και τον καρκίνο.

Ο ασθενής έλαβε δυσλειτουργικό  γονίδιο CCR5, που δημιουργεί πρωτεΐνη ζωτικής σημασίας ώστε ο HIV να εισβάλει στα αιμοσφαίρια.

Ο άντρας είναι ο δεύτερος στον κόσμο που δεν έχει ίχνη του ιού μετά από τέτοια μέθοδο.

Οι επιστήμονες περιγράφουν το περιστατικοί ως μακροχρόνια ύφεση παρά ως ίαση. Είναι δύσκολο να το αποκαλέσουν ίαση όταν υπάρχουν μόνο 2 γνωστά περιστατικά.

eefam-logo-grey.png

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τζαβέλα 42Β, Νέο Ψυχικό
Τ.Κ. 15451, Αθήνα

Τηλέφωνο: 210 6753159
Φαξ: 210 6753150
Email: info@eefam.gr

© Copyright 2008 - 2020 Ε.Ε.Φα.Μ.. All Rights Reserved.
Developed by: eGroup Services